Follow me on bloglovin

15.5.15

Shoplog Rotterdam


Vandaag ging ik naar Rotterdam met 2 klasgenootjes van me. En omdat het zo lang geleden is dat ik een artikel heb geschreven op mijn blog, dacht ik; 'Goh, laat ik er eens een shoplog over schrijven'. Dus hier is 'ie dan, mijn shoplog! Klik op 'verder lezen' om te zien wat ik allemaal kocht!


Als eerste gingen we naar de Douglas. Hier kocht ik Velvet Teddy, een mooie matte lipstick van MAC Cosmetics. 
MAC's Velvet Teddy lipstick
€19,- bij alle MAC verkooppunten en online.
De foto doet de lipstick naar mijn mening weinig eer aan. De kleur is in het echt veel dieper. Hij is roze met bruine ondertonen - echt een aanrader!

Bij de Lush moet ik altijd even rondkijken in Rotterdam. Alleen de geur al die je tegemoet komt als je de winkel voorbij loopt trekt me er al naartoe. Dit was eerlijk gezeg nogal een impuls aankoop. Ik kocht bij Lush dit gezichtsmasker.

Lush Mask of Magnaminty
€8,60 bij Lush, ook online te verkrijgen.
 "Gezichts- & rugmasker - Dit pepermunt-masker vecht keihard tegen een onzuivere huid met puistjes. De formule conserveert zichzelf."
Hmm, pepermunt-masker. Dat ruik je al als je het potje opent, wat een heerlijke geur! Ik kan niet wachten tot ik dit maskertje kan uitproberen.

In Rotterdam zit nu tijdelijk een H&M Outlet. Op internet las ik al dat het hier onwijs druk was de dag dat de winkel zijn deuren open deed, maar toen we voor deze winkel stonden moesten we eerst goed lezen voordat we wisten dat we voor de H&M Outlet stonden waar iedereen het over had! Het was absoluut niet zo druk als de dag van de opening! Snel even een kijkje nemen dus!

Zonnebril H&M Outlet
Van: €7.95 - Voor: €3,-
Ketting H&M Outlet met koperen hanger
Van: €7,95 - Voor: €3,-

Toevallig wilde ik vanochtend voordat ik de deur uit ging nog even snel mijn zonnebril meepakken. Toen kwam ik erachter dat ik geen idee had waar ik mijn zonnebril eigenlijk had gelaten... Normaal gesproken laat ik mijn zonnebrillen altijd in mijn auto liggen, omdat ik meestal met een zonnebril op in de auto zit. Ik ben gevoelig voor het licht en vind de lucht al snel te scherp, dan is het fijn om even een zonnebril te hebben om te pakken. Ik was gisteren met mijn moeder naar de volkstuin mee gegaan en dus had ik mijn zonnebril uit de auto gehaald... Geen slimme zet, want nu weet ik niet meer waar hij ligt. Dan maar een nieuwe kopen! En voor €3,- doe ik nooit zo moeilijk.
Ook viel ik als een blok voor deze ketting. Ik ben op het moment verliefd op kopertinten en roségouden accessoires. Meenemen dus!

Wie Benefit NL volgt op Facebook zal het niet ontgaan zijn: de actie waarmee je een gratis proefmonstertje van Benefit the Porefessional kan krijgen. Wat een ontzettend goed idee! Een primer voor €33,- neem ik namelijk niet zomaar mee uit de winkel, en zeker niet als ik niet weet wat voor verschil hij nu eigenlijk maakt. Bij de Douglas op de Lijnbaan kregen we een proefmonstertje van 3.0 ML, en bij de Douglas in de Koopgoot probeerden wij er nog een keer één mee te krijgen. Hier hadden ze echter alleen nog proefmonstertjes van 0.15 ML.

Benefit the Porefessional proefmonstertjes.
Nu via de Facebookpagina van Benefit met een actiecode op te halen
bij ieder Douglas filiaal met een Benefit Browbar.
Tot slot bestelde ik bij Forever 21 een zomerjas. Ik was namelijk echt toe aan een nieuwe zomerjas, maar kon in winkels zoals Primark, H&M, Zara, en Only geen jas vinden die me echt aansprak. Totdat ik op de webshop van Forever 21 keek! Hier vond ik een jas die me wél aansprak. 

Jas Forever 21
€29,50
Wat ik aanheb:
Jas: Forever 21
Top: Primark
Broek: Primark
Sokken: Forever 21

Geen opmerkingen:

Een reactie posten